Fül-orr-gégészet

Mit kell tudnia róla?

A fül-orr-gégészet a fül, az orr- és melléküregek, a szájüreg, a garat, a gége, a nyálmirigyek, valamint a nyaki régió vizsgálatával foglalkozik. Számos betegség megnyilvánul e szinten, ezért az idejében elvégzett vizsgálat segíthet a korai felismerésében. Így például, orrdugulás vagy szagláscsökkenés allergiának lehet a tünete, míg egy tartós rekedtség vagy fülbe sugárzó fájdalom gégedaganat tünete lehet. Gyakori dohányosok, rendszeresen alkoholt fogyasztók esetén is ajánlott a rendszeres ellenőrzés.

Mikor keresse fel Vitality Klinika magánrendelését?

Keresse fel szakorvosainkat, ha általános fül-orr-gégészeti vizsgálatot, hallásvizsgálatot szeretne, de forduljon hozzánk heveny, illetve idült gyulladások esetén az orr, garat és gége területén, visszatérő légúti fertőzésekkel, góckeresés végett, rekedtség és köhögéses tünetekkel, visszatérő mandulagyulladás orrlégzési panaszokkal, tartós orrlégzési gátoltsággal, orrváladékozással, szaglászavarral, horkolás esetén, szezonális és állandósult allergiás panaszokkal, fülészeti problémákkal, halláscsökkenés esetén, fülzúgásos, szédüléssel járó problémákkal.

Mit ajánlunk?

A székelyudvarhelyi Vitality Klinikán fül-orr-gégészeti szakrendeléseink pontos időbeosztás szerint történnek, kényelmes, nyugodt környezetben, szakképzett személyzettel, kitűnő szakmai és technikai háttérrel.

Szakorvosaink

Dr. Szakács Paál Ágnes

Fül-orr-gégész szakorvos

Fül-orr-gégészeti kezelések

• Fül-orr-gégészeti konzultáció endoszkópos vizsgálattal

130 Ron
  • Kontroll

100 Ron
  • Hallásvizsgálat

100 Ron

Tájékoztató szöveg az árainkról

Az oldalunkon megjelenített árak standard árak. A kezelés összetettségétől függően áraink változhatnak. Megkérjük, a konzultáció során, egyeztessenek a kezelő orvosukkal.

Program

Dr. Szakács Paál Ágnes - Szerda: 16:00 - 19:00